turgutsahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Reddit r/place diye bir etkinlik başladı ve herkes 5 dakikada bir 1 pixel boyama yapabiliyor, burda tek başımıza birşe yapamayız ama topluluk olursak r10 logosu bile çieriz ama o zor olur 30 bin kişi bile zor yapıyor. 100- 200 kişi olabilirsek r10.net yazabiliriz. burda tek başınıza çizemezsiniz çünkü başkaları çiziminizi bozabiliyor. ben en uygun yer olarak sol üst köşeyi düşündüm, aslında oraya r10.net yazaiblirsek çok iyi olur. Örnek resim :
bunun gibi birşey yapabilirsek çok iyi ve bence yapabiliriz! sol üst köşeyi deneleyim ilk eğer çok güçlülerse sağ alt köşeye bakalım.

link : https://www.reddit.com/r/place/?cx=0&cy=0&px=110

Üstadlar ilk önce arkaplanı beyaza boyamaya çalışalım sol üst köşeyi temizleyelim eğer becerirsek yazıyı hayli hayli yaparız!
Buradakilerin pek anlayacağını sanmıyorum hocam ben olayın mantığını. Reddit'te görmüştüm dün, teşekkürler paylaşım için. Anlayanlar belki yardımcı olur.