Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Niyeki? Yapmasak nolur?
agar.io olunca hemen gelirsiniz ama yapmasak birşey olmaz ama eğlence için ve bunun hızlandırılmış versiyonu youtubede yayınlacak düşünsenize kaç milyon kişi görecek onu sol üst köşede r10.net yazacak bence mükemmel olur