• 02-04-2022, 00:47:34
    #28
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    serhat67 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şimdi, yazdığın yazıda bizim şöyle bir aile profili görmemizi zorluyorsun.

    + Doktorların söyledikleri umurumuzda bile değil. Oruç TUTACAKSIN. Kararımın üstüne karar vermeni yasaklıyorum.

    Tam olarak böyle bir aileden mi bahsediyoruz?
    yok hocam kesinlike öyle değiller ama ben kendimi kötü hissetmiyorum tutabilirim diye de düşünüyorum ve çok fazla rahatsızlığımı görmediler belki de bu nedenle zorluyorlar ama sonuçta kalp rahatsızlığı bir anda herşey olabilir açlık nedeniyle.

  • 02-04-2022, 00:47:42
    #29
    Eğitim şart malesef dinde zorlama olmaz olamaz ...

    Elalem ne der ile yaşayan bir nesil çürüttü bizi
  • 02-04-2022, 00:51:40
    #30
    smmexe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yok hocam kesinlike öyle değiller ama ben kendimi kötü hissetmiyorum tutabilirim diye de düşünüyorum ve çok fazla rahatsızlığımı görmediler belki de bu nedenle zorluyorlar ama sonuçta kalp rahatsızlığı bir anda herşey olabilir açlık nedeniyle.

    Şimdi dostum. Zorluyorlar lafı çok ucu açık bir laf. Bunu dersen açıkçası böyle bir aile profili görüyorum ben. O yüzden yazı yazarken kelimeler çok önemlidir. Sonuçta karşımıza geçerek bize yüz yüze anlatmıyorsun. Bizde okuduklarımızla aileni bir kılıfa koyuyoruz. Ben senin anlattığın aile profilinde kötü bir anlam yüklüyorum. Dayakcı bir baba özellikle var mı böyle bir şey.
  • 02-04-2022, 00:52:41
    #31
    serhat67 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şimdi dostum. Zorluyorlar lafı çok ucu açık bir laf. Bunu dersen açıkçası böyle bir aile profili görüyorum ben. O yüzden yazı yazarken kelimeler çok önemlidir. Sonuçta karşımıza geçerek bize yüz yüze anlatmıyorsun. Bizde okuduklarımızla aileni bir kılıfa koyuyoruz. Ben senin anlattığın aile profilinde kötü bir anlam yüklüyorum. Dayakcı bir baba özellikle var mı böyle bir şey.
    babam bizimle yaşamıyor hocam sadece annem ve teyzemler vs. zorluyorlar
  • 02-04-2022, 00:55:10
    #32
    Üyeliği durduruldu
    Allah ın verdiği müsadeye kim karışabilir?
    Ailene şunu diyebilirsin
    Eğer din Allah a aitse O hastalığım sebebiyle tutmamam konusunda izin veriyor, yok eğer sizin uydurduğunuz bir dinse beni bağlamıyor. tabi yumuşak bir dille ☺
    doktorlar ölümcül,tutasan ölürsün diyorsa durum ciddi demektir
  • 02-04-2022, 00:56:42
    #33
    Üyeliği durduruldu
    not olarak pek çok arkadaş dinde zorlama yoktur demiş,o cümle eksik
    orijinali
    Dinde müslüman olmayana zorlama yoktur. Yani bir hristiyana namaz kıl diyemezsin ama müslümanlar kılmak zorundadır
    farz demek yapılması zorunlu olan demektir 👍🏻
  • 02-04-2022, 00:56:48
    #34
    AndroiDeveloper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah ın verdiği müsadeye kim karışabilir?
    Ailene şunu diyebilirsin
    Eğer din Allah a aitse O hastalığım sebebiyle tutmamam konusunda izin veriyor, yok eğer sizin uydurduğunuz bir dinse beni bağlamıyor. tabi yumuşak bir dille ☺
    doktorlar ölümcül,tutasan ölürsün diyorsa durum ciddi demektir
    çok teşekkür ederim açık açık tutarsan ölürsün diyen doktor olmadı sadece tutma dediler ama sonu ölüm açlıktan ve susuzluktan kalp krizine kadar gidebiliyor...
  • 02-04-2022, 00:56:57
    #35
    smmexe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    babam bizimle yaşamıyor hocam sadece annem ve teyzemler vs. zorluyorlar
    O zaman dayakcı bir teyze ya da anne 😅 Bu arada bende ablam ve annemle yaşıyorum. Babam bizimle değil

    Demek istediğimi anlattığımı düşünüyorum. 16 yaşına kadar annen ya da teyzen hakkında olumsuz bir konu açmadığını düşünerek o zaman bu zorlama lafının çok da düşündüğümüz gibi olmadığını yorumlayabilir miyiz? 16 yaşına kadar getirmiş bir annenin zorlama ile bir şey yapacağını düşünmüyorum. O yüzden böyle bir tavır aldım ben.
  • 02-04-2022, 01:00:21
    #36
    serhat67 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O zaman dayakcı bir teyze ya da anne 😅 Bu arada bende ablam ve annemle yaşıyorum. Babam bizimle değil

    Demek istediğimi anlattığımı düşünüyorum. 16 yaşına kadar annen ya da teyzen hakkında olumsuz bir konu açmadığını düşünerek o zaman bu zorlama lafının çok da düşündüğümüz gibi olmadığını yorumlayabilir miyiz? 16 yaşına kadar getirmiş bir annenin zorlama ile bir şey yapacağını düşünmüyorum. O yüzden böyle bir tavır aldım ben.
    Çok teşekkür ederim hocam dayakçı kimse yok allaha şükür ama tutmasam dayak yemem ama kafamı yerler durmadan söylerler ve beni rahatsız ederler bu nedenle açıklığa kavuşturmak istiyorum...