Şimdi dostum. Zorluyorlar lafı çok ucu açık bir laf. Bunu dersen açıkçası böyle bir aile profili görüyorum ben. O yüzden yazı yazarken kelimeler çok önemlidir. Sonuçta karşımıza geçerek bize yüz yüze anlatmıyorsun. Bizde okuduklarımızla aileni bir kılıfa koyuyoruz. Ben senin anlattığın aile profilinde kötü bir anlam yüklüyorum. Dayakcı bir baba özellikle

var mı böyle bir şey.
babam bizimle yaşamıyor hocam sadece annem ve teyzemler vs. zorluyorlar