serhat67 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Zorla Oruç Tutturmak
39
●2.622
- 02-04-2022, 00:47:34Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.yok hocam kesinlike öyle değiller ama ben kendimi kötü hissetmiyorum tutabilirim diye de düşünüyorum ve çok fazla rahatsızlığımı görmediler belki de bu nedenle zorluyorlar ama sonuçta kalp rahatsızlığı bir anda herşey olabilir açlık nedeniyle.
- 02-04-2022, 00:51:40Şimdi dostum. Zorluyorlar lafı çok ucu açık bir laf. Bunu dersen açıkçası böyle bir aile profili görüyorum ben. O yüzden yazı yazarken kelimeler çok önemlidir. Sonuçta karşımıza geçerek bize yüz yüze anlatmıyorsun. Bizde okuduklarımızla aileni bir kılıfa koyuyoruz. Ben senin anlattığın aile profilinde kötü bir anlam yüklüyorum. Dayakcı bir baba özelliklesmmexe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
var mı böyle bir şey.
- 02-04-2022, 00:52:41babam bizimle yaşamıyor hocam sadece annem ve teyzemler vs. zorluyorlarserhat67 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-04-2022, 00:55:10Üyeliği durdurulduAllah ın verdiği müsadeye kim karışabilir?
Ailene şunu diyebilirsin
Eğer din Allah a aitse O hastalığım sebebiyle tutmamam konusunda izin veriyor, yok eğer sizin uydurduğunuz bir dinse beni bağlamıyor. tabi yumuşak bir dille ☺
doktorlar ölümcül,tutasan ölürsün diyorsa durum ciddi demektir - 02-04-2022, 00:56:42Üyeliği durduruldunot olarak pek çok arkadaş dinde zorlama yoktur demiş,o cümle eksik
orijinali
Dinde müslüman olmayana zorlama yoktur. Yani bir hristiyana namaz kıl diyemezsin ama müslümanlar kılmak zorundadır
farz demek yapılması zorunlu olan demektir 👍🏻 - 02-04-2022, 00:56:48çok teşekkür ederim açık açık tutarsan ölürsün diyen doktor olmadı sadece tutma dediler ama sonu ölüm açlıktan ve susuzluktan kalp krizine kadar gidebiliyor...AndroiDeveloper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-04-2022, 00:56:57O zaman dayakcı bir teyze ya da anne 😅 Bu arada bende ablam ve annemle yaşıyorum. Babam bizimle değilsmmexe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Demek istediğimi anlattığımı düşünüyorum. 16 yaşına kadar annen ya da teyzen hakkında olumsuz bir konu açmadığını düşünerek o zaman bu zorlama lafının çok da düşündüğümüz gibi olmadığını yorumlayabilir miyiz? 16 yaşına kadar getirmiş bir annenin zorlama ile bir şey yapacağını düşünmüyorum. O yüzden böyle bir tavır aldım ben. - 02-04-2022, 01:00:21Çok teşekkür ederim hocamserhat67 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
dayakçı kimse yok allaha şükür ama tutmasam dayak yemem ama kafamı yerler durmadan söylerler ve beni rahatsız ederler bu nedenle açıklığa kavuşturmak istiyorum...