smmexe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
babam bizimle yaşamıyor hocam sadece annem ve teyzemler vs. zorluyorlar
O zaman dayakcı bir teyze ya da anne 😅 Bu arada bende ablam ve annemle yaşıyorum. Babam bizimle değil

Demek istediğimi anlattığımı düşünüyorum. 16 yaşına kadar annen ya da teyzen hakkında olumsuz bir konu açmadığını düşünerek o zaman bu zorlama lafının çok da düşündüğümüz gibi olmadığını yorumlayabilir miyiz? 16 yaşına kadar getirmiş bir annenin zorlama ile bir şey yapacağını düşünmüyorum. O yüzden böyle bir tavır aldım ben.