serhat67 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O zaman dayakcı bir teyze ya da anne 😅 Bu arada bende ablam ve annemle yaşıyorum. Babam bizimle değil

Demek istediğimi anlattığımı düşünüyorum. 16 yaşına kadar annen ya da teyzen hakkında olumsuz bir konu açmadığını düşünerek o zaman bu zorlama lafının çok da düşündüğümüz gibi olmadığını yorumlayabilir miyiz? 16 yaşına kadar getirmiş bir annenin zorlama ile bir şey yapacağını düşünmüyorum. O yüzden böyle bir tavır aldım ben.
Çok teşekkür ederim hocam dayakçı kimse yok allaha şükür ama tutmasam dayak yemem ama kafamı yerler durmadan söylerler ve beni rahatsız ederler bu nedenle açıklığa kavuşturmak istiyorum...