Müsait moderatör şuan yok sanırım.
10 dakika da 50 tane report attım dönüş geç sağlandı. Şuan profilimde -itrader var bende report attım ama sıra bekliyorum ilgilenmelerini.
Report saati
20:00
Aslında açılmaması gereken şikayet konusu saati (report etmek yetiyordu)
20:07
Bu reportların yüzde 99'unun çözümlenme saati:
20:23
Bence haksızlık yapıyorsunuz. Bu kadar kısa sürede çözümlenmesine rağmen "geç dönüş sağlandı" demek hoş olmamış.