• 31-03-2022, 20:33:53
    #1
    R10 forum adresine banner reklam vermek için 2 gün önce mail attı reklam ile ilgili geri dönüş sağlanmadı bana neden acaba kotamı doldu bir sorunmu var ?
    Diğer x forum sitesi anlık dönüş yaptı reklam hizmetini satın aldık şimdi R10 forum adresini bekliyoruz
  • 31-03-2022, 20:37:38
    #2
    Müsait moderatör şuan yok sanırım.

    10 dakika da 50 tane report attım dönüş geç sağlandı. Şuan profilimde -itrader var bende report attım ama sıra bekliyorum ilgilenmelerini.
  • 31-03-2022, 20:37:39
    #3
    Mailden ziyade direkt https://www.r10.net/admin ile iletişime geçerseniz daha hızlı dönüş alırsınız. Çünkü, yüzlerce mail arasında dönüş bazen anlık olmuyor olabilir.
  • 31-03-2022, 20:38:36
    #4
    Merhabalar.

    Reklam alanlarının doluluk ve müsaitlik durumunu buradan inceleyebilirsiniz: https://www.r10.net/reklam/

    Dolu olan reklam alanları için buradan iletişime geçerek müsait zamana rezervasyon yaptırabilirsiniz:

    https://www.r10.net/iletisim/
  • 31-03-2022, 20:38:46
    #5
    Pak Icerik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mailden ziyade direkt https://www.r10.net/admin ile iletişime geçerseniz daha hızlı dönüş alırsınız. Çünkü, yüzlerce mail arasında dönüş bazen anlık olmuyor olabilir.
    Teşekkür ederim deniyorum hemen
  • 31-03-2022, 20:50:49
    #6
    ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Müsait moderatör şuan yok sanırım.

    10 dakika da 50 tane report attım dönüş geç sağlandı. Şuan profilimde -itrader var bende report attım ama sıra bekliyorum ilgilenmelerini.
    Report saati
    20:00

    Aslında açılmaması gereken şikayet konusu saati (report etmek yetiyordu)
    20:07

    Bu reportların yüzde 99'unun çözümlenme saati:
    20:23

    Bence haksızlık yapıyorsunuz. Bu kadar kısa sürede çözümlenmesine rağmen "geç dönüş sağlandı" demek hoş olmamış.
  • 31-03-2022, 22:37:03
    #7
    Bip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Report saati
    20:00

    Aslında açılmaması gereken şikayet konusu saati (report etmek yetiyordu)
    20:07

    Bu reportların yüzde 99'unun çözümlenme saati:
    20:23

    Bence haksızlık yapıyorsunuz. Bu kadar kısa sürede çözümlenmesine rağmen "geç dönüş sağlandı" demek hoş olmamış.
    Anlıyorum.
    https://www.r10.net/cozumlenmis-sika...ayetciyim.html
    Bu konudaki yorumlar içinde işlem yapabilir misiniz? Çözümlenmiş gözüküyor ama mesajlar küfürlü duruyor.

    Teşekkürler