Pak Icerik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mailden ziyade direkt https://www.r10.net/admin ile iletişime geçerseniz daha hızlı dönüş alırsınız. Çünkü, yüzlerce mail arasında dönüş bazen anlık olmuyor olabilir.
Teşekkür ederim deniyorum hemen