Report saati
20:00
Aslında açılmaması gereken şikayet konusu saati (report etmek yetiyordu)
20:07
Bu reportların yüzde 99'unun çözümlenme saati:
20:23
Bence haksızlık yapıyorsunuz. Bu kadar kısa sürede çözümlenmesine rağmen "geç dönüş sağlandı" demek hoş olmamış.
Anlıyorum.
https://www.r10.net/cozumlenmis-sika...ayetciyim.html
Bu konudaki yorumlar içinde işlem yapabilir misiniz? Çözümlenmiş gözüküyor ama mesajlar küfürlü duruyor.
Teşekkürler