• 30-03-2022, 14:50:54
    #1
    Selamlar.
    Sosyal içerik üreticiliği ve adsense kazancı son günlerde çorba durumunda.
    Kimse neyin ne olduğunu net olarak bilmiyor.
    SGK'ya esnaf muafiyet soruyoruz, bağkur başlamaz diyor sonra başlıyor, sigortalı çalışıyoruz yine bağkur başlıyor
    Vergi Dairesine site kazancını çekebilir miyim diye soruyorum, bilmiyor.
    Maliyeye soruyorum, onlar da bilmiyor.

    Şirket açsam zaten aylık kazanç hemen hemen muhasebe ücreti kadar, sosyal içerik üreticisi olarak açsam onda da bağkur başlatıyorlar ekstradan
    R10'dan birisiyle anlaşsam o vergiyi kestikten sonra tutarı bana gönderse bir suç unsuru oluşur mu acaba?
  • 30-03-2022, 14:52:22
    #2
    Hocam o iş biraz sıkıntı olabiliyor başkasına fatura kestirmek naylon faturaya giriyor
  • 30-03-2022, 14:54:02
    #3
    SarSeoAgency adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam o iş biraz sıkıntı olabiliyor başkasına fatura kestirmek naylon faturaya giriyor
    başka türlü çıkar yol kalmıyor hocam
    • OZKA
    OZKA bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 30-03-2022, 14:54:37
    #4
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    başka türlü çıkar yol kalmıyor hocam
    En iyisi şirket açmak şu durumda hocam
  • 30-03-2022, 15:04:52
    #5
    SarSeoAgency adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En iyisi şirket açmak şu durumda hocam
    Çalıştığım ajans sahibi sağ olsun kabul etti teklifi, ileride sorun olmaz umarım
    • OZKA
    OZKA bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 30-03-2022, 15:05:29
    #6
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çalıştığım ajans sahibi sağ olsun kabul etti teklifi, ileride sorun olmaz umarım
    Umarım hocam 😊🙌🏻
  • 30-03-2022, 15:20:29
    #7
    En mantıklısı belli bir seviyeye geldiğinde hesabı satmak. 10k biriktiyse direkt satıcan. Soran olursa da arkadaştan borç aldım diyecen 😄
  • 30-03-2022, 15:26:57
    #8
    depresanz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En mantıklısı belli bir seviyeye geldiğinde hesabı satmak. 10k biriktiyse direkt satıcan. Soran olursa da arkadaştan borç aldım diyecen 😄
    Enflasyon: Selam tatlım, bizim para ne oldu ya
    Siteden gelen geliri hiç kullanmıyorum desem yeridir, gelen backlink oluyor
    Bu şekilde sorun olmaz zaten ama sonrasında geliri arttırdıktan sonra zaten şirket açarım ya da siteyi satıp fiziksel bir girişimde kullanırım.