depresanz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
En mantıklısı belli bir seviyeye geldiğinde hesabı satmak. 10k biriktiyse direkt satıcan. Soran olursa da arkadaştan borç aldım diyecen 😄
Enflasyon: Selam tatlım, bizim para ne oldu ya
Siteden gelen geliri hiç kullanmıyorum desem yeridir, gelen backlink oluyor
Bu şekilde sorun olmaz zaten ama sonrasında geliri arttırdıktan sonra zaten şirket açarım ya da siteyi satıp fiziksel bir girişimde kullanırım.