Selamlar.
Sosyal içerik üreticiliği ve adsense kazancı son günlerde çorba durumunda.
Kimse neyin ne olduğunu net olarak bilmiyor.
SGK'ya esnaf muafiyet soruyoruz, bağkur başlamaz diyor sonra başlıyor, sigortalı çalışıyoruz yine bağkur başlıyor
Vergi Dairesine site kazancını çekebilir miyim diye soruyorum, bilmiyor.
Maliyeye soruyorum, onlar da bilmiyor.

Şirket açsam zaten aylık kazanç hemen hemen muhasebe ücreti kadar, sosyal içerik üreticisi olarak açsam onda da bağkur başlatıyorlar ekstradan
R10'dan birisiyle anlaşsam o vergiyi kestikten sonra tutarı bana gönderse bir suç unsuru oluşur mu acaba?