• 25-03-2022, 15:09:19
    #1
    Merhaba pazartesi günü corona testim pozitif çıktı tek etkisi burun akıntısı ve dehşet boğaz ağrısı yemek yiyemiyor su içemiyorum. Boğaz ağrısını fazla yaşayanlar bu sorunla nasıl başa çıktı acaba ?
  • 25-03-2022, 15:10:45
    #2
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba pazartesi günü corona testim pozitif çıktı tek etkisi burun akıntısı ve dehşet boğaz ağrısı yemek yiyemiyor su içemiyorum. Boğaz ağrısını fazla yaşayanlar bu sorunla nasıl başa çıktı acaba ?
    öncelikle geçmiş olsun, ılık çorba ile idare etmeye çalışın hocam hafifleyene kadar en azından aynısını yaşadım bu şekilde devam ettim
  • 25-03-2022, 15:11:20
    #3
    jetz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    öncelikle geçmiş olsun, ılık çorba ile idare etmeye çalışın hocam hafifleyene kadar en azından aynısını yaşadım bu şekilde devam ettim
    Teşekkür ederim kaç gün sonra boğaz ağrınız geçti hocam
  • 25-03-2022, 15:12:06
    #4
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkür ederim kaç gün sonra boğaz ağrınız geçti hocam
    hafiflemesi 4 5 günü buldu tamamen geçmesi 2 hafta sürdü çok aşırı derecede ağrı yaşadım bende sizin gibi sanki boğazımda bi kesik var sürekli kesik acısı yaşıyormuşum gibi
  • 25-03-2022, 15:13:07
    #5
    geçmiş olsun öncelikle bende de boğaz ağrısı vardı ama o kadar değildi. Bir süre sonra iştahsızlık başlayacak zaten o yüzden şimdiden bol bol vitamin ve sıvı tüketin zor olacak ama mecbur
  • 25-03-2022, 15:14:54
    #6
    jetz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hafiflemesi 4 5 günü buldu tamamen geçmesi 2 hafta sürdü çok aşırı derecede ağrı yaşadım bende sizin gibi sanki boğazımda bi kesik var sürekli kesik acısı yaşıyormuşum gibi
    yandık desenize

    tecnomedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geçmiş olsun öncelikle bende de boğaz ağrısı vardı ama o kadar değildi. Bir süre sonra iştahsızlık başlayacak zaten o yüzden şimdiden bol bol vitamin ve sıvı tüketin zor olacak ama mecbur
    çok teşekkür ederim
  • 25-03-2022, 15:16:58
    #7
    Boğaz ağrısı, covid'in ciğerlere inmesinden iyidir.
    Büyük ihtimalle faranjit olmuşsunuz cıvid'e ilaveten.
    Antibiyotik, çinko, vitamin takviyeleri tavsiye edilebilir bir doktor tarafından)
    Geçmiş olsun.

    Sıcak veya soğuk yemeyin, içmeyin.
    hep sıcağa yakın ILIK yiyip, için.
  • 25-03-2022, 15:26:42
    #8
    Merhabalar öncelikle geçmiş olsun, Kendi hastalarıma bu durumlar da ilaç kombini yapıyorum Koronayı grip gibi atlatıp geçiriyorlar. Aşağıdaki yazdığım ilaçları kullanırsanız eğer ertesi günden itibaren öncelikle boğaz ağrısının geçtiğinin faydasını ve korona hastalığını en hızlı süreçte atlatabileceğinizi göreceksiniz.

    İbucold C Tablet - Sabah - öğle - akşam tok
    YouPlus C Vitamini - günde 1 kez bir bardak suda eritip için tok karnına
    Vocalzone pastil - günde 3-4 tane boğazınıza atıp dil yoluyla gezdirin boğazınızda
    Parol Tablet - sabah - öğle - akşam tok
    İmutor Kapsül - sabah-akşam tok
    • Ous
    • AlyOsman
    Ous ve AlyOsman bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 25-03-2022, 15:29:50
    #9
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba pazartesi günü corona testim pozitif çıktı tek etkisi burun akıntısı ve dehşet boğaz ağrısı yemek yiyemiyor su içemiyorum. Boğaz ağrısını fazla yaşayanlar bu sorunla nasıl başa çıktı acaba ?
    Geçmiş olsun Hocam.
    Koronanin etkilerini ve vücuttaki ağır metalleri hızlıca vücuttan atabilmek için medikil öneririm.https://fullkampanya.com/kategori/ur...aketi-hediyeli