jetz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hafiflemesi 4 5 günü buldu tamamen geçmesi 2 hafta sürdü çok aşırı derecede ağrı yaşadım bende sizin gibi sanki boğazımda bi kesik var sürekli kesik acısı yaşıyormuşum gibi
yandık desenize

tecnomedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
geçmiş olsun öncelikle bende de boğaz ağrısı vardı ama o kadar değildi. Bir süre sonra iştahsızlık başlayacak zaten o yüzden şimdiden bol bol vitamin ve sıvı tüketin zor olacak ama mecbur
çok teşekkür ederim