geçmiş olsun öncelikle bende de boğaz ağrısı vardı ama o kadar değildi. Bir süre sonra iştahsızlık başlayacak zaten o yüzden şimdiden bol bol vitamin ve sıvı tüketin zor olacak ama mecbur