• 23-03-2022, 03:44:47
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Şimdi bir bakayım dedim 17.000₺'den başlıyor, gerçekten ateş pahası oldu her şey. Sizler ne düşünüyorsunuz?
  • 23-03-2022, 03:55:31
    #2
    Geçen ben de almak istedim fiyatları görünce koşarak uzaklaştım. avrupada 499 euro bu makine. Uçak bileti alıp almanyaya gidip gelsek daha ucuza geliyor.
  • 23-03-2022, 03:59:11
    #3
    Üyeliği durduruldu
    harosa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçen ben de almak istedim fiyatları görünce koşarak uzaklaştım. avrupada 499 euro bu makine. Uçak bileti alıp almanyaya gidip gelsek daha ucuza geliyor.
    Gerçekten çok sıkıntılı bir dönemdeyiz. 17'ye kıysam, oyun almaya para kalmıyor. Bu fiyatlarla 3-4 ayda max 1 oyun alabiliyor insan...
  • 23-03-2022, 04:06:37
    #4
    3,100TL ye bedavaya dağıtılan Xbox Seri S vardı. Ben kullanmıyorum ama alayım demiştim. Daha da fiyatların yükseleceğini düşünüyorum. Her geçen gün alım gücü daha da dibe gidiyor.
  • 23-03-2022, 04:10:20
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Testraller adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3,100TL ye bedavaya dağıtılan Xbox Seri S vardı. Ben kullanmıyorum ama alayım demiştim. Daha da fiyatların yükseleceğini düşünüyorum. Her geçen gün alım gücü daha da dibe gidiyor.
    Maalesef ki üreten değil sadece tüketen bir ülkeyiz. Adamlar kafasına göre fiyat indirir çıkartır oldu. İtiraz da edemezsin ki, kendi ürettiğin bir şey yok. Dışa muhtaç be bağımlılığımız devam ettikçe sonumuz Hayı halemet değil.
  • 23-03-2022, 04:37:33
    #6
  • 23-03-2022, 05:01:01
    #7
    Cecker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cd li bu
  • 23-03-2022, 22:20:43
    #8
    Muratcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cd li bu
    Nedemek istiyorsunuz ? CDli sürüm zaaten daha pahali olan.