3,100TL ye bedavaya dağıtılan Xbox Seri S vardı. Ben kullanmıyorum ama alayım demiştim. Daha da fiyatların yükseleceğini düşünüyorum. Her geçen gün alım gücü daha da dibe gidiyor.