Testraller adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3,100TL ye bedavaya dağıtılan Xbox Seri S vardı. Ben kullanmıyorum ama alayım demiştim. Daha da fiyatların yükseleceğini düşünüyorum. Her geçen gün alım gücü daha da dibe gidiyor.
Maalesef ki üreten değil sadece tüketen bir ülkeyiz. Adamlar kafasına göre fiyat indirir çıkartır oldu. İtiraz da edemezsin ki, kendi ürettiğin bir şey yok. Dışa muhtaç be bağımlılığımız devam ettikçe sonumuz Hayı halemet değil.