E devlete falan düşmedi 1 ay 2 ay bekledim tık yok. Sonra vaz geçtim dedim bunlar beni unuttu ama nerde
biz unuturuz onlar unutmaz.Bugün vergi borçlarıma bakayım derken bir de ne göreyim 900₺ maske cezası için yazmışlar. Arada 1 yıl geçmiş.
Sizce ödemeli miyim yoksa seneye bir af gelir silinir mi?