Devlet alacağından vazgeçmez hocam. Ödeyin kurtulun.
4 5 yıldır kyk borçlarını silerler diye bekledim ama nafile. Bayağı da faiz gelmişti. Su yapılandırma dalgasında faizleri sildirip borcun tamamını ödedim. Kurtuluş yok