Devlet alacağından vazgeçmez hocam. Ödeyin kurtulun.
4 5 yıldır kyk borçlarını silerler diye bekledim ama nafile. Bayağı da faiz gelmişti. Su yapılandırma dalgasında faizleri sildirip borcun tamamını ödedim. Kurtuluş yok
KYK bursa af gelmez zaten hocam
Bence ödeyin hocam hiç riske atmayın yarın öbür gün faizlenir daha fazla ücret yansır size.
Yasal faizi ile beraber ödemek istemiyorsanız şimdiden ödeyiniz
Biraz araştırdım ve çoğu borçlar yıl sonu veya yıl başı af geliyormuş. (takip etmek şart tabi ki) Ve pandemi cezaları da içinde.
Faiz geleceğini düşünmüyorum aradan 1 yıl geçmiş.
(Önceden sokağa çıkma yasağında ceza yemiş arkadaşım ödemedim faizde gelmemiş daha diyor oda silinmesini bekliyor.)
Eğer silinmezse pamuk eller cebe