Merhaba biraz önce 10 TL den ticaret yaptım.
Satıcı bana trade puanı at diyor atamam diyorum 50 oldu sınır o atarsınız sınır 10 TL diyor. Bu konuda lütfen açıklık getirin günde 10 tane ürün alıyorum 50 TL olmadığı için kimseye atmadım. trade sınırı değişti mi ?
Trade sınırı50 TL değil mi ?
15
●676
- 21-03-2022, 21:18:49
- Kabul Edilen Cevap
- 1 Beğeni
-
- 21-03-2022, 21:20:27Bu cevap, moderatörlerimiz tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.https://www.r10.net/1081903533-post260.htmlAbdullahxwq71 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
30₺ olarak güncellendi. - 21-03-2022, 21:21:56Trade limiti ister 1TL olsun, atmak istemezseniz atmazsınız.Abdullahxwq71 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-03-2022, 21:22:17Ne ara 30 oldu
Bence taban tekrar 10 tl olmalı yeni üye olup bir şeyler satmaya çalışanların önünde büyük bir engel yeni üyelerin foruma katılımını ticaretini zorlaştırıyor. İş almak istiyor alamıyor bişi satmak istiyor satamıyor bence @Admin; tekrar gözden geçirebilir.
- 21-03-2022, 21:30:06Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.bence 100 TL olmalı hatta daha fazla... her önüne gelen 3 5 ticaret sonrası millete kazık atmaya çalışıyor ticaret ahlakını bir emeğin hakkını bilenler yapmalı... 10 liraya artık hiç bişey alınmıyor! ticaret puanı yüzünden 100 200 liralık hizmetler ürünler 10 20 TL den açık arttırmadaRaXeS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-03-2022, 21:35:2730 mu oldu ben hala 50 sanıyorum bir çok işlemime müşteri istemesine rağmen atmadım attırmadım
- 21-03-2022, 22:25:34Evet, böyle bir zorunluluk yok ancak vicdani olarak ve etik olarak atmak daha iyi. sonuçta iki tarafta birşey kaybetmiyorTurtleDesing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence taban tekrar 10 tl olmalı yeni üye olup bir şeyler satmaya çalışanların önünde büyük bir engel yeni üyelerin foruma katılımını ticaretini zorlaştırıyor. İş almak istiyor alamıyor bişi satmak istiyor satamıyor bence