• 21-03-2022, 21:18:49
    #1
    Merhaba biraz önce 10 TL den ticaret yaptım.
    Satıcı bana trade puanı at diyor atamam diyorum 50 oldu sınır o atarsınız sınır 10 TL diyor. Bu konuda lütfen açıklık getirin günde 10 tane ürün alıyorum 50 TL olmadığı için kimseye atmadım. trade sınırı değişti mi ?
  • Kabul Edilen Cevap
    • 1 Beğeni
      Abdullahxwq71 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
      Merhaba biraz önce 10 TL den ticaret yaptım.
      Satıcı bana trade puanı at diyor atamam diyorum 50 oldu sınır o atarsınız sınır 10 TL diyor. Bu konuda lütfen açıklık getirin günde 10 tane ürün alıyorum 50 TL olmadığı için kimseye atmadım. trade sınırı değişti mi ?
      https://www.r10.net/1081903533-post260.html

      30₺ olarak güncellendi.
  • 21-03-2022, 21:19:11
    #2
    Taban 30 olarak belirlendi.
  • 21-03-2022, 21:19:34
    #3
    30 TL hocam
  • 21-03-2022, 21:20:27
    #4
    Bu cevap, moderatörlerimiz tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    Abdullahxwq71 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba biraz önce 10 TL den ticaret yaptım.
    Satıcı bana trade puanı at diyor atamam diyorum 50 oldu sınır o atarsınız sınır 10 TL diyor. Bu konuda lütfen açıklık getirin günde 10 tane ürün alıyorum 50 TL olmadığı için kimseye atmadım. trade sınırı değişti mi ?
    https://www.r10.net/1081903533-post260.html

    30₺ olarak güncellendi.
  • 21-03-2022, 21:21:56
    #5
    Abdullahxwq71 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba biraz önce 10 TL den ticaret yaptım.
    Satıcı bana trade puanı at diyor atamam diyorum 50 oldu sınır o atarsınız sınır 10 TL diyor. Bu konuda lütfen açıklık getirin günde 10 tane ürün alıyorum 50 TL olmadığı için kimseye atmadım. trade sınırı değişti mi ?
    Trade limiti ister 1TL olsun, atmak istemezseniz atmazsınız.
  • 21-03-2022, 21:22:17
    #6
    Ne ara 30 oldu Bence taban tekrar 10 tl olmalı yeni üye olup bir şeyler satmaya çalışanların önünde büyük bir engel yeni üyelerin foruma katılımını ticaretini zorlaştırıyor. İş almak istiyor alamıyor bişi satmak istiyor satamıyor bence @Admin; tekrar gözden geçirebilir.
  • 21-03-2022, 21:30:06
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    RaXeS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne ara 30 oldu Bence taban tekrar 10 tl olmalı yeni üye olup bir şeyler satmaya çalışanların önünde büyük bir engel yeni üyelerin foruma katılımını ticaretini zorlaştırıyor. İş almak istiyor alamıyor bişi satmak istiyor satamıyor bence @Admin; tekrar gözden geçirebilir.
    bence 100 TL olmalı hatta daha fazla... her önüne gelen 3 5 ticaret sonrası millete kazık atmaya çalışıyor ticaret ahlakını bir emeğin hakkını bilenler yapmalı... 10 liraya artık hiç bişey alınmıyor! ticaret puanı yüzünden 100 200 liralık hizmetler ürünler 10 20 TL den açık arttırmada
  • 21-03-2022, 21:35:27
    #8
    30 mu oldu ben hala 50 sanıyorum bir çok işlemime müşteri istemesine rağmen atmadım attırmadım
  • 21-03-2022, 22:25:34
    #9
    TurtleDesing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Trade limiti ister 1TL olsun, atmak istemezseniz atmazsınız.
    Evet, böyle bir zorunluluk yok ancak vicdani olarak ve etik olarak atmak daha iyi. sonuçta iki tarafta birşey kaybetmiyor