Ne ara 30 oldu

Bence taban tekrar 10 tl olmalı yeni üye olup bir şeyler satmaya çalışanların önünde büyük bir engel yeni üyelerin foruma katılımını ticaretini zorlaştırıyor. İş almak istiyor alamıyor bişi satmak istiyor satamıyor bence
@Admin; tekrar gözden geçirebilir.
bence 100 TL olmalı hatta daha fazla... her önüne gelen 3 5 ticaret sonrası millete kazık atmaya çalışıyor ticaret ahlakını bir emeğin hakkını bilenler yapmalı... 10 liraya artık hiç bişey alınmıyor! ticaret puanı yüzünden 100 200 liralık hizmetler ürünler 10 20 TL den açık arttırmada