Merhaba biraz önce 10 TL den ticaret yaptım.
Satıcı bana trade puanı at diyor atamam diyorum 50 oldu sınır o atarsınız sınır 10 TL diyor. Bu konuda lütfen açıklık getirin günde 10 tane ürün alıyorum 50 TL olmadığı için kimseye atmadım. trade sınırı değişti mi ?
Trade limiti ister 1TL olsun, atmak istemezseniz atmazsınız.