TurtleDesing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Trade limiti ister 1TL olsun, atmak istemezseniz atmazsınız.
Evet, böyle bir zorunluluk yok ancak vicdani olarak ve etik olarak atmak daha iyi. sonuçta iki tarafta birşey kaybetmiyor