• 19-03-2022, 13:19:04
    #1
    Merhaba,

    Bir programı 2-3 kere tekrardan kurmam gerekiyor.Nasıl kurabilirim acaba? Androidde olduğu gibi klonla tarzı birşey var mı?
  • 19-03-2022, 13:25:12
    #2


    Exe'ye veya klasöre sağ tıklayın. Kopyala dedikten sonra tekrar yapıştırın hocam. 😊
  • 19-03-2022, 13:27:58
    #3
    unqown adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    Exe'ye veya klasöre sağ tıklayın. Kopyala dedikten sonra tekrar yapıştırın hocam. 😊
    Öyle değil hocam işte kopyalayıp kurarken baştan kuramıyorum programı onar ya da kaldır çıkıyor öyle yapınca
  • 19-03-2022, 13:28:51
    #4
    lexaion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öyle değil hocam işte kopyalayıp kurarken baştan kuramıyorum programı onar ya da kaldır çıkıyor öyle yapınca
    O zaman, Setupu değil klasörü kopyalayın ve çoğaltın.
  • 19-03-2022, 13:29:56
    #5
    unqown adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O zaman, Setupu değil klasörü kopyalayın ve çoğaltın.
    En baştan exeyi kurmam lazım sizin dediğiniz olayda istediğim olay olmuyor
  • 19-03-2022, 15:56:35
    #6
    Konu güncel