Merhaba,
Bir programı 2-3 kere tekrardan kurmam gerekiyor.Nasıl kurabilirim acaba? Androidde olduğu gibi klonla tarzı birşey var mı?
Windowsta Bir Uygulamayı Klonlamak
5
●112
- 19-03-2022, 13:27:58Öyle değil hocam işte kopyalayıp kurarken baştan kuramıyorum programı onar ya da kaldır çıkıyor öyle yapıncaunqown adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-03-2022, 13:28:51O zaman, Setupu değil klasörü kopyalayın ve çoğaltın.lexaion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-03-2022, 13:29:56En baştan exeyi kurmam lazım sizin dediğiniz olayda istediğim olay olmuyorunqown adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
