unqown adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


Exe'ye veya klasöre sağ tıklayın. Kopyala dedikten sonra tekrar yapıştırın hocam. 😊
Öyle değil hocam işte kopyalayıp kurarken baştan kuramıyorum programı onar ya da kaldır çıkıyor öyle yapınca