lexaion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öyle değil hocam işte kopyalayıp kurarken baştan kuramıyorum programı onar ya da kaldır çıkıyor öyle yapınca
O zaman, Setupu değil klasörü kopyalayın ve çoğaltın.