• 18-03-2022, 17:59:55
    #10
    Su doldurun, yağ üste çıkacaktır. Şırınga ile kurtarırsınız 10₺yi 😁
  • 18-03-2022, 18:01:37
    #11
    unqown adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Su doldurun, yağ üste çıkacaktır. Şırınga ile kurtarırsınız 10₺yi 😁
    İçim gitti valla koskoca 2 damla.
  • 18-03-2022, 18:03:57
    #12
    Bence bir lokantaya gidin, hesabı ödersiniz onlar halleder çıkarma işini.
    Yok az kalmış, bahşişi bunla ödersiniz artık.
  • 18-03-2022, 18:07:22
    #13
    AlperDemircan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence bir lokantaya gidin, hesabı ödersiniz onlar halleder çıkarma işini.
    Yok az kalmış, bahşişi bunla ödersiniz artık.
    Stoklasam diyorum. Yarın 12-13 lirayı bulur değeri.
  • 18-03-2022, 18:07:44
    #14
    Hocam benim evdeki tek damla kalmış şişeyle takas edebiliriz, üstüne para veririm.
  • 18-03-2022, 18:08:44
    #15
    tiptu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam benim evdeki tek damla kalmış şişeyle takas edebiliriz, üstüne para veririm.
    İyi marka yağlarla takas tekliflerine de açığım tabiki.
  • 18-03-2022, 18:11:48
    #16
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İyi marka yağlarla takas tekliflerine de açığım tabiki.
    Benim şişede 3 damla benzin var, uygunsa güvenilir ve halka açık bir yerde buluşalım.
  • 18-03-2022, 18:12:35
    #17
    yiyecekleri şişenin içine sok ve onunla kaynat çay demleniyorsa yemek de pişirilir.
  • 18-03-2022, 18:14:32
    #18
    AlperDemircan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim şişede 3 damla benzin var, uygunsa güvenilir ve halka açık bir yerde buluşalım.
    Yağ daha kıymetli hocam. Gıda neticede, yarın bir gün kıtlık olsa benzin mi içeceğiz ama bu 2 damla yağ 2 sene götürür bizi.