Şişenin dibindeki yağ
29
●830
- 18-03-2022, 18:01:37İçim gitti valla koskoca 2 damla.unqown adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-03-2022, 18:03:57Bence bir lokantaya gidin, hesabı ödersiniz onlar halleder çıkarma işini.
Yok az kalmış, bahşişi bunla ödersiniz artık. - 18-03-2022, 18:07:22Stoklasam diyorum. Yarın 12-13 lirayı bulur değeri.AlperDemircan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-03-2022, 18:08:44İyi marka yağlarla takas tekliflerine de açığım tabiki.tiptu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-03-2022, 18:11:48Benim şişede 3 damla benzin var, uygunsa güvenilir ve halka açık bir yerde buluşalım.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-03-2022, 18:14:32Yağ daha kıymetli hocam. Gıda neticede, yarın bir gün kıtlık olsa benzin mi içeceğiz ama bu 2 damla yağ 2 sene götürür bizi.AlperDemircan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle