Konu
Şişenin dibindeki yağ
18-03-2022, 18:14:32
#18
Misafir
AlperDemircan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Benim şişede 3 damla benzin var, uygunsa güvenilir ve halka açık bir yerde buluşalım.
Yağ daha kıymetli hocam. Gıda neticede, yarın bir gün kıtlık olsa benzin mi içeceğiz ama bu 2 damla yağ 2 sene götürür bizi.