• 18-03-2022, 17:50:18
    #1
    Malum ayçiçek yağı altın gibi değerli. Şişenin dibinde 2 damla yağ kaldı yarım saattir ters çeviriyorum gelmiyor 🤣

    Nereden baksan 10₺ eder o 2 damla.

    Nasıl alırız o iki damlayı.
    • FOX
    • SEOPro
    • UKHosting
    FOX, SEOPro ve UKHosting bunu beğendi.
    3 kişi bunu beğendi.
  • 18-03-2022, 17:51:54
    #2
    Hocam damıtma yöntemini kullanabilirsiniz buharlastirip sonra da tekrardan kullanıma sokabilirsiniz
    • beachturk
    • Trends
    • TahsinCetinkaya
    beachturk, Trends, TahsinCetinkaya ve 7 kişi bunu beğendi.
    10 kişi bunu beğendi.
  • 18-03-2022, 17:52:36
    #3
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam damıtma yöntemini kullanabilirsiniz buharlastirip sonra da tekrardan kullanıma sokabilirsiniz
    Deneyelim. Uzman yorumları bekliyoruz.
    • rexkadir23
    bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 18-03-2022, 17:54:04
    #4
    Şırınga ile çekebilirsin.
  • 18-03-2022, 17:54:13
    #5
    Su çek azıcık hocam
  • 18-03-2022, 17:54:37
    #6
  • 18-03-2022, 17:55:50
    #7
    tam oraya bıçakla delik aç bence
  • 18-03-2022, 17:56:05
    #8
    şişeyi kes ekmek ban
  • 18-03-2022, 17:59:02
    #9
    GreenC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şişeyi kes ekmek ban
    Güzel fikir.