Şişenin dibindeki yağ - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Şişenin dibindeki yağ
29
●
830
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Şişenin dibindeki yağ
1
2
3
4
18-03-2022, 17:50:18
#1
Misafir
Malum ayçiçek yağı altın gibi değerli. Şişenin dibinde 2 damla yağ kaldı yarım saattir ters çeviriyorum gelmiyor 🤣
Nereden baksan 10₺ eder o 2 damla.
Nasıl alırız o iki damlayı.
FOX
,
SEOPro
ve
UKHosting
bunu beğendi.
3 kişi
bunu beğendi.
18-03-2022, 17:51:54
#2
Misafir
Hocam damıtma yöntemini kullanabilirsiniz buharlastirip sonra da tekrardan kullanıma sokabilirsiniz
beachturk
,
Trends
,
TahsinCetinkaya
ve
7 kişi
bunu beğendi.
10 kişi
bunu beğendi.
18-03-2022, 17:52:36
#3
Misafir
Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hocam damıtma yöntemini kullanabilirsiniz buharlastirip sonra da tekrardan kullanıma sokabilirsiniz
Deneyelim. Uzman yorumları bekliyoruz.
bunu beğendi.
1 kişi
bunu beğendi.
18-03-2022, 17:54:04
#4
arpej
Şırınga ile çekebilirsin.
18-03-2022, 17:54:13
#5
SerkanAks
Su çek azıcık hocam
18-03-2022, 17:54:37
#6
Tartaros
18-03-2022, 17:55:50
#7
eraygunes
tam oraya bıçakla delik aç bence
18-03-2022, 17:56:05
#8
GreenC
şişeyi kes ekmek ban
18-03-2022, 17:59:02
#9
Misafir
GreenC adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
şişeyi kes ekmek ban
Güzel fikir.
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler