Merhaba,
Başlıkta da bahsettiğim gibi alım satım yaparken minimum komisyonlu hangi uygulamayı kullanıyorsunuz? Midas'ı çok gördüm. Ben de tr piyasaları yerine temettü veren büyüyen geleceğe yatırımlık hem teknolojik hem elektrik şirketlerine yatırım yapmayı düşünüyorum. Bunu en az komisyonla nereden yaparım bilen var mıdır? Yardımcı olursanız çok sevinirim.
ABD Hisse Alım Satım Hk.
6
●116
- 16-03-2022, 16:50:04En düşük komisyon Midas'ta.
Ondan sonra Philip Capital var alım-satım başı şu an 8 USD olması lazım.
Bunun dışında bankalar da sağlıyor bu hizmeti lakin alım -satım komisyonu oldukça yüksek.
Toplu alım satım yapacaksanız bankalar kullanılabilir. Ancak dolar biriktirme yöntemi dediğimiz aylık düzenli olarak belirli bir tutar yatırıp alım yapacaksanız Midas ve PC avantajlı görünüyor diğerlerine göre.
Yine de ücretler dolar biriktirme yöntemi için halen oldukça uçuk vaziyette.
Bu arada Midas firmasını kullanmadım. Şahsen philip capital kullandım. Güvenilir bir firma para yatır-çek işlem hızı hiç bir sorun yaşamadım. Midası bilmiyorum, hiç kullanmadım. - 16-03-2022, 16:50:46Interactive Brokers bu isin uzmani. Hisse senedi basi 0.005$ komisyon, minimum 1$ komisyon aliyorlar islem basina.
- 16-03-2022, 16:59:14TheOutsider adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleyatirimkurusu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam cevap için çok teşekkür ederim. Çevremde birkaç kişide midas kullanımı gördüm ben de midas kullanmak istiyorum ama tam süreç nasıl işleyecek onu bilmiyorum ona bakacağım. Ben de genellikle tr ve kripto tarafında alım satım yaptım ama daha garanti hisseler temettü verenlere yönelmeyi düşünüyorum - 18-03-2022, 09:26:07Çok teşekkür ederim hocam. Ben de yeni üye oldum kimlik onayı vs oldu. Şu an 5 işlem ücretsiz bu bilgi baya iyi oldu. Sağ olun inşallah kârlı geri dönüşü olurendmd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle