Ben midasta ufak çaplı hisse senetleri aldım, ilk 10 işlem ücretsiz, Türk borsasını da yakında açacaklarmış, şimdi sadece usd transferi ile yapılıyor, belki ileride kur çevirme de gelebilir. Şuanlık her şey iyi gidiyor, önerebilirim.