Ben midasta ufak çaplı hisse senetleri aldım, ilk 10 işlem ücretsiz, Türk borsasını da yakında açacaklarmış, şimdi sadece usd transferi ile yapılıyor, belki ileride kur çevirme de gelebilir. Şuanlık her şey iyi gidiyor, önerebilirim.
Çok teşekkür ederim hocam. Ben de yeni üye oldum kimlik onayı vs oldu. Şu an 5 işlem ücretsiz bu bilgi baya iyi oldu. Sağ olun inşallah kârlı geri dönüşü olur