• 14-03-2022, 18:24:20
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    norahbutlean adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende 20k alayım dedim allahtan 7 k göndermiş o da ne kadar düşer belli değil 😂😂😂😂😂


    Bana 300k 200₺ye vereyim dedi, Allahtan kabul etmedim denemelik alalım diye.
  • 14-03-2022, 18:26:08
    #11
    Platin üye
    Progod adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    Bana 300k 200₺ye vereyim dedi, Allahtan kabul etmedim denemelik alalım diye.
    Max 50k gönderim yapar yazmıştı konusunda 😂
    Pardon 7k deil 9k gelmiş inşallah fazla düşmezde satarım 😅
  • 14-03-2022, 18:27:13
    #12
    100₺ de bizden çarptı
  • 14-03-2022, 18:29:14
    #13
    Arkadaş gülüp eğleniyoruz da keşke herkesin zararı 50-100 TL ile kalsaydı. Forumda birini yüklü dolandırmış maalesef haysiyetsiz. Onun yüzünden şu an iki kişi birbirine düşmüş, şikayetim varda kapışıyorlar. (Birinden kanal çalıp başkasına satmış. Yani kendisinin olmayan kanalı iki kişiyi birden ayarlayıp cashout çıkarak nakte çevirdi.) Yazıklar olsun Tanrı ıslah etsin.
  • 14-03-2022, 18:33:30
    #14
    Progod adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ahahaha 20₺ sadaka niyetine gitti desenize hocam
    Sizi şimdi hatırladım. Bir başkasının E-Book 'unu bana satmıştınız hatta ceza almıştınız. Etme bulma dünyası rabbim unutmuyor.