Konu
Bu konunun sahibi kim ?
14-03-2022, 18:33:30
#14
Awakea
Progod adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ahahaha 20₺ sadaka niyetine gitti desenize hocam
Sizi şimdi hatırladım. Bir başkasının E-Book 'unu bana satmıştınız hatta ceza almıştınız. Etme bulma dünyası rabbim unutmuyor.