Progod adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ahahaha 20₺ sadaka niyetine gitti desenize hocam
Sizi şimdi hatırladım. Bir başkasının E-Book 'unu bana satmıştınız hatta ceza almıştınız. Etme bulma dünyası rabbim unutmuyor.