Arkadaş gülüp eğleniyoruz da keşke herkesin zararı 50-100 TL ile kalsaydı. Forumda birini yüklü dolandırmış maalesef haysiyetsiz. Onun yüzünden şu an iki kişi birbirine düşmüş, şikayetim varda kapışıyorlar. (Birinden kanal çalıp başkasına satmış. Yani kendisinin olmayan kanalı iki kişiyi birden ayarlayıp cashout çıkarak nakte çevirdi.) Yazıklar olsun Tanrı ıslah etsin.