• 14-03-2022, 11:40:14
    #1
    Kendinize belirlediğiniz çıta ne durumda, nasıl bir hedef koydunuz?

    benim ilk aşamada günlük kazanç hedefim 2k Euro, sonra 20k ya çıkarmayı planlıyorum. Kriptolardan tamamen bağımsız çalışmalarla. Mevcut durumda herhangi bir kazanç yok, altyapı geliştirmeyi sürdürüyorum(bana göre en önemli konu altyapıdır, sağlam oturtulmuş bir altyapı/sistem günübirlik kazanç görüntülerinden çok daha mühimdir). Sizde durum nasıl?

    Gelecekte bu konuda son durumları paylaşır, ilerleyişi kaydederiz kim bilir.
  • 14-03-2022, 11:44:50
    #2
    25 dolar yeterli oluyor benim için
  • 14-03-2022, 11:49:58
    #3
    Hedeflere ulaşıldığında yeni hedefler oluşturulur Benim de hedefim şuan için günlük 4 haneli Euro kazancı elde edebilmek.
  • 14-03-2022, 11:50:36
    #4
    mrbold adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    25 dolar yeterli oluyor benim için
    neden yeterli olsun? günlük 20k euro kazansam 200k hedef koyarım.

    çünkü hedefi artırdıkça oluşturduğun istihdam artar. ülkeye katkın artar. bence hiç kimse hiçbir zaman belli bir oranda yetinmemeli her zaman çıtayı yükseltmeyi sürdürmeli. 25 hedef olsun, 50 ye çıkarın 200 e çıkarın.

    toplumda yerleşmiş bi algı var. aza kanaat etmeyen çoğu bulamaz, buna da şükür gibi gibi düşünceler bu toplumu geride bırakır. fazlasını isteyeceksiniz ki fazlası için mücadele edebilesiniz. yoksa hep aynı tas aynı hamam 40 yıl sonra da hiçbir şey değişmemiş halde ölüme kadar bekler durursunuz.
  • 14-03-2022, 11:50:40
    #5
    Hiç düşünmedim bu postu görene kadar Bene günlük 200 ₺ * 30 ile aylık 6000 yeterli olur. Şuanda böyle bir kazancım yok
  • 14-03-2022, 11:51:58
    #6
    Açık konuşmak gerekirse ilk 6-8 ay sonunda 80-100 sterlin. Sonraki sene 150 £ hedefim. Azimli olun, herşeyi başarırsınız.
    • pinbtc
    pinbtc bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 14-03-2022, 11:51:58
    #7
    %100 işlem oranıyla hesaplayınca teori de öyledir de gerçekler çok çok çok başkadır.
  • 14-03-2022, 11:52:13
    #8
    pinbtc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    neden yeterli olsun? günlük 20k euro kazansam 200k hedef koyarım.

    çünkü hedefi artırdıkça oluşturduğun istihdam artar. ülkeye katkın artar. bence hiç kimse hiçbir zaman belli bir oranda yetinmemeli her zaman çıtayı yükseltmeyi sürdürmeli. 25 hedef olsun, 50 ye çıkarın 200 e çıkarın.

    toplumda yerleşmiş bi algı var. aza kanaat etmeyen çoğu bulamaz, buna da şükür gibi gibi düşünceler bu toplumu geride bırakır. fazlasını isteyeceksiniz ki fazlası için mücadele edebilesiniz. yoksa hep aynı tas aynı hamam 40 yıl sonra da hiçbir şey değişmemiş halde ölüme kadar bekler durursunuz.
    Hocam sakin.

    Size bi şey demedim.

    Günlük hedefiniz kaç diye konu açmışsınız. Hedefimi yazıyorum siz bana serzenişte bulunuyorsunuz.

    Konuyu reportladım. Eğer görüşlere tahammül edemiyorsanız. Konu açmayacaksınız
  • 14-03-2022, 11:52:26
    #9
    anildnmz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiç düşünmedim bu postu görene kadar Bene günlük 200 ₺ * 30 ile aylık 6000 yeterli olur. Şuanda böyle bir kazancım yok
    " yeterli olur " mantığını aklınızdan silin hocam. hiçbirimize hiçbir zaman yeterli olmasın. fazlasına çaba gösterin.