mrbold adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
25 dolar yeterli oluyor benim için
neden yeterli olsun? günlük 20k euro kazansam 200k hedef koyarım.

çünkü hedefi artırdıkça oluşturduğun istihdam artar. ülkeye katkın artar. bence hiç kimse hiçbir zaman belli bir oranda yetinmemeli her zaman çıtayı yükseltmeyi sürdürmeli. 25 hedef olsun, 50 ye çıkarın 200 e çıkarın.

toplumda yerleşmiş bi algı var. aza kanaat etmeyen çoğu bulamaz, buna da şükür gibi gibi düşünceler bu toplumu geride bırakır. fazlasını isteyeceksiniz ki fazlası için mücadele edebilesiniz. yoksa hep aynı tas aynı hamam 40 yıl sonra da hiçbir şey değişmemiş halde ölüme kadar bekler durursunuz.