Kendinize belirlediğiniz çıta ne durumda, nasıl bir hedef koydunuz?
benim ilk aşamada günlük kazanç hedefim 2k Euro, sonra 20k ya çıkarmayı planlıyorum. Kriptolardan tamamen bağımsız çalışmalarla. Mevcut durumda herhangi bir kazanç yok, altyapı geliştirmeyi sürdürüyorum(bana göre en önemli konu altyapıdır, sağlam oturtulmuş bir altyapı/sistem günübirlik kazanç görüntülerinden çok daha mühimdir). Sizde durum nasıl?
Gelecekte bu konuda son durumları paylaşır, ilerleyişi kaydederiz kim bilir.