1. sezon 5. bölümdeyim ve sıkıcı ilerliyor.
Dexter ile karşılaştıranlar vardı ama şu ana kadar Dexter'ın yanına bile yaklaşamadı.
İlerleyen bölümlerde daha iyi oluyor mu? Yoksa böyle devam mı ediyor?
Hannibal izleyen var mı?
3
●100
- 13-03-2022, 13:49:46Sizin de dediğiniz gibi Dexter daha iyi tabii ki. Kıyaslama yapmak ne kadar doğru olur bilmiyorum.TORA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle