• 13-03-2022, 13:44:11
    #1
    1. sezon 5. bölümdeyim ve sıkıcı ilerliyor.
    Dexter ile karşılaştıranlar vardı ama şu ana kadar Dexter'ın yanına bile yaklaşamadı.
    İlerleyen bölümlerde daha iyi oluyor mu? Yoksa böyle devam mı ediyor?
  • 13-03-2022, 13:47:14
    #2
    Bana göre komple sıkıcı. Aynı seviyede devam ediyor.
  • 13-03-2022, 13:48:13
    #3
    Caxing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bana göre komple sıkıcı. Aynı seviyede devam ediyor.
    Dexter izlediniz mi hocam?
  • 13-03-2022, 13:49:46
    #4
    TORA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dexter izlediniz mi hocam?
    Sizin de dediğiniz gibi Dexter daha iyi tabii ki. Kıyaslama yapmak ne kadar doğru olur bilmiyorum.