1. sezon 5. bölümdeyim ve sıkıcı ilerliyor.
Dexter ile karşılaştıranlar vardı ama şu ana kadar Dexter'ın yanına bile yaklaşamadı.
İlerleyen bölümlerde daha iyi oluyor mu? Yoksa böyle devam mı ediyor?