Konu
Hannibal izleyen var mı?
13-03-2022, 13:44:11
#1
TORA
1. sezon 5. bölümdeyim ve sıkıcı ilerliyor.
Dexter ile karşılaştıranlar vardı ama şu ana kadar Dexter'ın yanına bile yaklaşamadı.
İlerleyen bölümlerde daha iyi oluyor mu? Yoksa böyle devam mı ediyor?