TORA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dexter izlediniz mi hocam?
Sizin de dediğiniz gibi Dexter daha iyi tabii ki. Kıyaslama yapmak ne kadar doğru olur bilmiyorum.