• 13-03-2022, 12:23:14
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Kocaeli / Körfezde oturuyorum. Gelişmiş bir ilçe. Yan komşunun bahçesi büyük ve 15 - 20 adet koyun almış. Sabahın köründe mee mee diye bağırıyor. Ben bu sene yksye hazırlanıyorum havaların sıcak olduğu günler odamda cam açamıyorum koku ve sesten ötürü. Şehrin göbeğinde böyle bir şey yapma hakkı var mı ? Nereye şikayet edebiliriz
  • 13-03-2022, 12:24:44
    #2
    Sanırım belediyeye şikayet ederseniz sonuç verir bir tanıdığım aynı durumdan dolayı şikayet etmişti kaldırdılar
  • 13-03-2022, 12:25:07
    #3
    Sabahın köründe mee mee diye bağırıyor demek..
  • 13-03-2022, 12:25:08
    #4
    Belediyeyi aramalısınız.
  • 13-03-2022, 12:25:47
    #5
    Şener Söğüt halleder.
  • 13-03-2022, 12:28:08
    #6
    Belediyeyede şikayet etseniz bir sonuç alacağınızı zannetmiyorum.Belki o hayvanlar adamın geçim kaynağıdır.
  • 13-03-2022, 12:31:03
    #7
    Bu işlere Zabıta bakıyor. Şikayetinizi iletiniz.
  • 13-03-2022, 12:39:05
    #8
    kurban bayramına yetiştiriyor galiba
  • 13-03-2022, 12:47:59
    #9
    Hocam arayın belediyeyi yazın cimere anında sonuç alırsınız. Bunu söyleme sebebim benim Sakarya'da tanıdığımın köpeği vardı bahçede çok havlama sesi var diye şikayet etmişler belediye köpeği barınağa götürdü. Koyunları da alırlar ya da keser komşu sonuçta köpek evcil hayvan bahçede köpek havlıyor diye alıyorlarsa koyunları hiç affetmezler