Kocaeli / Körfezde oturuyorum. Gelişmiş bir ilçe. Yan komşunun bahçesi büyük ve 15 - 20 adet koyun almış. Sabahın köründe mee mee diye bağırıyor. Ben bu sene yksye hazırlanıyorum havaların sıcak olduğu günler odamda cam açamıyorum koku ve sesten ötürü. Şehrin göbeğinde böyle bir şey yapma hakkı var mı ? Nereye şikayet edebiliriz