Konu
Bunu yapmaya hakkı varmı ?
13-03-2022, 12:28:08
#6
didobay
Belediyeyede şikayet etseniz bir sonuç alacağınızı zannetmiyorum.Belki o hayvanlar adamın geçim kaynağıdır.