• 11-03-2022, 15:34:22
    #1
    Başlıkta belirttiğim bilgisayarı aldım.
    Şuan yolda aranızda kullanan varsa memnun mu?
    Çok çelişkide kalıp aldım. Gelince deneyimimi yazıcam.
  • 11-03-2022, 15:35:59
    #2
    hayırlı olsun
  • 11-03-2022, 15:38:53
    #3
    uguronlerx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayırlı olsun
    Teşekkür ederim.
  • 11-03-2022, 15:41:04
    #4
    v11.3 ü kullanıyorum wifi kartından şikayetçiyim
  • 11-03-2022, 15:41:59
    #5
    socidev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    v11.3 ü kullanıyorum wifi kartından şikayetçiyim
    Destek ile görüştün mü? Destek ekibi baya iyi diyorlar.
  • 11-03-2022, 16:41:58
    #6
    İlk işiniz ölü piksel kontrolü olsun.

    https://lcdtech.info/en/tests/dead.pixel.htm
  • 11-03-2022, 16:43:16
    #7
    KOCABAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlk işiniz ölü piksel kontrolü olsun.

    https://lcdtech.info/en/tests/dead.pixel.htm
    Ölü piksel çıkarsa teknik servis umarım hızlı çözer.
  • 11-03-2022, 16:44:51
    #8
    eminozlu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ölü piksel çıkarsa teknik servis umarım hızlı çözer.
    Hocam ben Kadıköy'deki yerlerine bırakmıştım. Gerizekalılar bir gün sürer dediler. Bıraktım, eve dönerken yolda mesaj attılar gelip alabilirsiniz diye.
  • 11-03-2022, 16:47:47
    #9
    KOCABAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ben Kadıköy'deki yerlerine bırakmıştım. Gerizekalılar bir gün sürer dediler. Bıraktım, eve dönerken yolda mesaj attılar gelip alabilirsiniz diye.
    süre tahmini sıkıntısı. Adını vermek istemiyorum ama technopc firmasından bi laptobum vardı geçen sene aldım aciliyetten. 1-2 aya kalmadan fanlar gitti. Fanlar ciddi anlamda gitti dönmüyordu artık. Destekle görüştüm aynı gün değiştirirz dediler. Okadar yol gittim ben avrupa yakasındayım karşıya işten izin alıp gittim. Laptobu aldılar beni geri gönderdiler. Neymiş sıra vs varmış. E aynı gün dendi bana. 1 hafta sonra bilgisayarı kargoladılar. O kaybettiğim sürede neleri kaçırdım ben.
    Aynı sorunu yaşamak istemediğimden monster alıyorum.