Başlıkta belirttiğim bilgisayarı aldım.
Şuan yolda aranızda kullanan varsa memnun mu?
Çok çelişkide kalıp aldım. Gelince deneyimimi yazıcam.
Monster Abra A7 V11.5 17,3"
8
●176
- 11-03-2022, 15:41:59Destek ile görüştün mü? Destek ekibi baya iyi diyorlar.socidev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-03-2022, 16:41:58
- 11-03-2022, 16:43:16Ölü piksel çıkarsa teknik servis umarım hızlı çözer.KOCABAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-03-2022, 16:44:51Hocam ben Kadıköy'deki yerlerine bırakmıştım. Gerizekalılar bir gün sürer dediler. Bıraktım, eve dönerken yolda mesaj attılar gelip alabilirsiniz diye.eminozlu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-03-2022, 16:47:47KOCABAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
süre tahmini sıkıntısı. Adını vermek istemiyorum ama technopc firmasından bi laptobum vardı geçen sene aldım aciliyetten. 1-2 aya kalmadan fanlar gitti. Fanlar ciddi anlamda gitti dönmüyordu artık. Destekle görüştüm aynı gün değiştirirz dediler. Okadar yol gittim ben avrupa yakasındayım karşıya işten izin alıp gittim. Laptobu aldılar beni geri gönderdiler. Neymiş sıra vs varmış. E aynı gün dendi bana. 1 hafta sonra bilgisayarı kargoladılar. O kaybettiğim sürede neleri kaçırdım ben.
Aynı sorunu yaşamak istemediğimden monster alıyorum.
süre tahmini sıkıntısı. Adını vermek istemiyorum ama technopc firmasından bi laptobum vardı geçen sene aldım aciliyetten. 1-2 aya kalmadan fanlar gitti. Fanlar ciddi anlamda gitti dönmüyordu artık. Destekle görüştüm aynı gün değiştirirz dediler. Okadar yol gittim ben avrupa yakasındayım karşıya işten izin alıp gittim. Laptobu aldılar beni geri gönderdiler. Neymiş sıra vs varmış. E aynı gün dendi bana. 1 hafta sonra bilgisayarı kargoladılar. O kaybettiğim sürede neleri kaçırdım ben.