eminozlu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ölü piksel çıkarsa teknik servis umarım hızlı çözer.
Hocam ben Kadıköy'deki yerlerine bırakmıştım. Gerizekalılar bir gün sürer dediler. Bıraktım, eve dönerken yolda mesaj attılar gelip alabilirsiniz diye.