Hocam ben Kadıköy'deki yerlerine bırakmıştım. Gerizekalılar bir gün sürer dediler. Bıraktım, eve dönerken yolda mesaj attılar gelip alabilirsiniz diye.

süre tahmini sıkıntısı. Adını vermek istemiyorum ama technopc firmasından bi laptobum vardı geçen sene aldım aciliyetten. 1-2 aya kalmadan fanlar gitti. Fanlar ciddi anlamda gitti dönmüyordu artık. Destekle görüştüm aynı gün değiştirirz dediler. Okadar yol gittim ben avrupa yakasındayım karşıya işten izin alıp gittim. Laptobu aldılar beni geri gönderdiler. Neymiş sıra vs varmış. E aynı gün dendi bana. 1 hafta sonra bilgisayarı kargoladılar. O kaybettiğim sürede neleri kaçırdım ben.
Aynı sorunu yaşamak istemediğimden monster alıyorum.